SEXY CELEBRITY PICTURE
HOT NEWS CELEBRITY

Friday, December 6, 2013

10 Laptop Terbaik 2013 Part 1

Anda bercadang untuk membeli laptop baru. Biar kami tolong anda. Dibawah adalah senarai laptop yang sesuai untuk anda dengan harga yang berpatutan. Bak kata orang 'value for money'. Berikut adalah 10 laptop terbaik 2013. 

Sony Vaio Pro 13


Lengkap dengan generasi terbaru pemproses I5 Intel Core dan Triluminous, paparan beresolusi tinggi dengan skrin sentuh, komputer riba Sony ini adalah satu cadangan yang bernas. Dalam dunia Ultrabook, laptop ini adalah super nipis dan ringan, dan juga sangat tahan disebabkan oleh badan gentian karbon. Port juga banyak dengan sambungan HDMI, port berkembar USB 3.0dan pembaca kad SD. Terdapat juga dalam 4GB RAM, 128GB SSD dan sokongan untuk Bluetooth 4.0.


Asus Vivobook s400


Bergaya dan langsing, Ultrabook ini datang dalam beberapa ciri-ciri komputer yang kuat, sambil mengekalkan berat di bawah dua kilogram untuk memastikan ia mudah dimasukkan ke dalam beg anda. Dilengkapi dengan HD skrin sentuh 14-inci dan dikuasakan oleh pemproses Intel Core I5. Untuk memastikan jumlah maksimum simpanan, namun masih prestasi, Asus telah memasang 500GB HDD dengan cache drive 24GB SSD. Bateri tahan kira-kira enam jam yangh mencukupi untuk anda melalui hari kerja.

Toshiba Kirabook


Mempunyai 2560 x 1440 PixelPure Paparan LED backlit, Ultrabook ini menenggelamkan anda dalam dunia warna-warni Windows 8. Menjanakan skrin indah ini adalah I5 pemproses dwi-teras Intel Core, 8GB DDR3 RAM dan 256GB SSD untuk simpanan fail anda. Speakers dari HARMAN KARDON untuk kekuatan tambahan, port HDMI untuk sambungan ke TV anda dan juga butang eko yang akan mengurangkan penggunaan kuasa anda tanpa menganggu prestasi laptop. 


Dell Inspiron 15z


Walaupun mungkin tidak akan menang anugerah bagi reka bentuk, Ultrabook dari Dell masih merupakan pembelian yang berbaloi kerana harga yang rendah dan skrin sentuh yang besar. 720p paparan Truelife bertindak balas dengan baik, manakala pemproses Intel Core i5 dan 6GB RAM membuatkan Windows 8 berjalan dengan lancar. Di bawah casis terdapat 500GB HDD, dipasangkan dengan 32GB SSD untuk boot up yang sangat pantas.


Asus Zenbook UX51


Ultrabook ini tentang kelajuan, namun sambil memastikan ianya ringan dan mudah alih. Menjanakan mesin ini adalah Core I7 quad-core dan 8GB RAM, manakala 256GB SSD membuat slow boot-up satu perkara yang lalu. Paparan 1080p adalah segar dan speaker Bang & Olufsen membuatkan anda menonton filem dengan senyuman.

No comments:

Post a Comment